Virtuală

Toate aceste persoane, toate aceste gânduri printre care mă plimb desculţă, rămân într-un colţ. De ceva timp mă obsedează doi oameni. Un bărbat şi o femeie. Nu se cunosc între ei, nici eu nu îi cunosc personal. El are o latură senzuală care mă face să-mi doresc să-l cunosc mai bine. Asta mi s-a mai întâmplat şi nu s-a terminat ca-n filme. De aceea stau în banca mea. Ea parcă ar fi un alter ego. O femeie cu aceleaşi gusturi ca mine, o femeie de care m-aş fi îndrogostit pe loc dacă aş fi fost bărbat. Şi da, mă tem că-mi plac femeile cam la fel de mult cum îmi plac bărbaţii. Dar gândul ăsta îl evit.

Un gând despre &8222;Virtuală&8221;

Lasă un răspuns

