Tabieturi

Seara, sub duş, mă dezbrac de toate gândurile zilei. Aburii calzi îmi acoperă pielea cu parfum proaspăt. Cel de pe gât, încheieturi şi spatele genunchilor se pierde în apă. Mă plimb goală prin cameră până mă zvânt şi apoi încep să-mi desfăt fiecare părticică a corpului. Îmi place să mă dau cu cremă pe pielea proaspăt spălată şi după aceea să mă îmbrac într-o bluziţă transparentă şi atât. Cearşafurile să fie fresh, părul ciufulit. Când mă uit dimineaţa în oglindă, ochii trădează dorinţe noi.

10 gânduri despre &8222;Tabieturi&8221;

  1. Pentru un motiv de neînţeles, la femei, îmi place mult zona aia din spatele genunchilor… Nu ştiu exact de ce… Ai tu cumva vreo explicaţie pentru acest fenomen?

    În altă ordine de idei, tu cum te numeşti ?

  2. Îmi place şirul ăsta de numere în avans, mulţumesc frumos! Nu mai am întrebări personale, nu cer niciodată mai mult decât strictul necesar de la o femeie!

    Dacă vizionezi filmul „This is it” ai să observi că Michael Jackson îl contrazice discret pe Paler, uneori nu mai avem timp pentru toate… (să le fie ţărâna uşoară şi lui Octavian şi lui Michael… )

    Sunt Leu şi deci ziua mea e în August, evident nu ?

    Bluziţă transparentă, cearşafuri fresh, parfum la încheieturile genunchilor, super, şi el unde e ? Îl ţii sub pat cumva? Să nu care cumva să sugerezi că dormi singurică, la „string”-ul ăla de numere, nu pot crede aşa ceva…

Lasă un răspuns

